Lördag den 20:e kl. 13

Hej alla härliga showdansare

Jag hoppas att ni har haft en härlig helg med massor av dans på skridskor.

Själv har jag haft flera luciafiranden och olika avslutningar i olika nivåer och åldrar.

På lördag kl 13 har vi en effektiv träning med avslutning  av framträdandet av " Aint no other man" , Chrisina Aquilera koreografin som ni jobbat bra med denna termin.
Viktigt att alla i gruppen kommer på plats så att ni  två och två medverkar förutom gruppkoreografin och jag sätter klart det sista så att jag sen kan placera er på rätt plats vid rätt tillfälle för uppträdanden.

Ät gärna en rejäl lunch innan och medtag frukt och dryck om ni har.

Med vänlig hälsning
Susanne

Kommentarer
Postat av: susanne

God Jul & Gott Nytt År!

Så var det avslutad showgrupp med 4a st. närvarande men en teamad showgrupp med ett bra dansnr. för uppvisningar på scen.'Britta, Alexandra, Josefine och Sandra, tack för terminen och Emma, krya på dig från förskylningen.

/susanne

2008-12-20 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0