Showgruppen: Uppvisning, frånvaro m.m

Hej allihopa!
Jag kom just hem från kvällens danlektion. Det var 4st där, av totalt tio. Jag förstår inte vad som är så svårt med att slänga iväg ett sms och säga att man inte kan komma. Jag fattar inte det.
Ni får inte missförstå mig nu, jag förstår att alla har sina skäl att vara borta ibland. Man är sjuk, man kanske har ett stort prov, man kanske är ledsen för ngt, och sånt händer. Det vet jag också, jag är också människa.
Men det blir ovärt för mig och för de få som kommer på lektionen. Det är ingen mening att gå vidare med koreografi eller börja på ngt nytt osv i och med att så många är borta. I det fallet är det bättre att ni meddelar mig så att vi kan ställa in lektionen, och ha den ngn annan gång när fler kan!
Och eftersom att så få var på lektionen så blir vi tyvärr tvugna att ställa in dansuppträdandet på julbordet den 19e december! Jag tycker att det är extra tråkigt i och med att jag är med och ordnar julbordet... men sånt händer, det är inte hela världen.

Summan av kardemumman; SNÄLLA, anmäl frånvaro i GOD TID innan lektionen så vi slipper såna här tråkigheterna i fortsättningen!

Kram,
Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0