Genrep

Blir det ikväll. De "gamla" eleverna ska närvara!
Ta som sagt gärna med kläder så att vi kan testa med det också! Ni var jätteduktiga redan igårkväll så jag tror att det kommer att bli superbra imorgonkväll!

Ikväll är det 18.00 - 19.30 i Spegelsalen som gäller. Både jag och Emelie kommer att vara där!

Imorgon så ska vi vara klara för show kl 21.00, så det är väl lämpligt att vi ses där ett tag innan. Men det kan vi ju bestämma ikväll! Och det blir jag som åker med er imorgon! Personligen tycker jag att det ska blie kanonkul att se  alla er uppträda, alla har ju inte varit med ännu! Platsen är förresten Scoutstugan "Holken" och den ligger i Tegelhagen här i Sollentuna!

Det var nog allt för nu, ses ikväll dåå!
 
//Therese

P.S. Jag vet att bilden där uppe har försvunnit, den kommer ti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0