Ber om ursäkt

Detta är riktat till samtliga elever. Dans ska vara kul. Och det verkar som om vi ledare har satt för höga krav på er alla. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Ingen elev ska behöva känna att "om jag inte pristerar mitt bästa så kommer jag att få sluta". Så är absolut inte fallet och ingen ELEV kan bli "sparkad" ur  dans grupperna. Erfarenheten från tidigare terminer hara vrit positiv och glad. Och det gör ont i mig att se hur dåligt ändel elever mår. Vårt budskap med att få mer struktur under lektionerna har nått ut fel. Det är självklart vart man än dansar att man har kläder skor osv under lektions tid. Sama som att man inte ska störa under lektionerna. Så är det ju i skolan oxå. Men självklart får ni skratta skoja osv det gör ju hela situtionen roligare. Jag saknar mina gammla elever som kom till lektionen med ett leende på läpparna och gav mig som ledare en jätte kram. Jag är hemskt ledsen om någon har tappat intresset för dansen. Allt handlar om att ge och ta.
  Jag kan inget göra om ingen elev vänder sig till mig och talar om vad felet är. Jag har frågat elever vad felet är men får man till svar att det inte är något så kan jag inte hjälpa till att förändra. men jag finsn här och jag är villig att förändra och hjälpa er.
Det ska vara kul att gå till dansen och det ska vara kul att vara där. Jag kommer att sänka mina krav på er elever nu. Ni ska komma till mina lektioner och ha kul. Det end ajag kan kräva är att ni är ombytta.

Jag finns att nå på mail  [email protected] 

Jag ber er att vara uppriktiga mot oss så att vi kan förändra. Om jag har sårat någon elev eller gjort mig missförstådd så ber jag så hemkst mycket om ursäkt. Jag kan inte stå för vad någon annan ledare har gjort eller sagt.

Mvh Emelie

Kommentarer
Postat av: susanne dahlström

Hej alla i showgruppen och basic. Ni vet väl att Aktiv Ungdom står för Gör nåt kul. Showgruppen och basic är just detta oavsett om man bygger på kunskap som oxå är kul. Att utvecklas är kul, att lära är kul, att leva och ge och få tillbaka är oxå kul. Ibland är vädret inte så kul, men kom då ihåg scenen, dansen och roliga minnen och försök att peppa varann. Man går ju inte alltid omkring och är glad, fråga gärna den som ser ledsen ut vad felet är. Kanske kan du glädja med dig av något roligt. Jag hoppas ni vet att livet faktiskt kan vara en dans på rosor oxå! Sköt om er! /Susanne, Emelie,Erika och Tess


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0