Grupper & placeringar 2 & 8 Maj

Hej!
Detta är grupperna som gäller för utdelandet av flyers. Den som står överst i varje grupp får vara "gruppledare". Denna personen kontaktar jag under veckan så åker jag hem till denna och lämnar flyers och jackor! Undantag Stinsen-gruppen som jag själv kommer att åka ut till på lördag förmiddag! Tiderna står i föregående inlägg, det är lämpligt om ni samlas ca 10min innan! Till Uppsala anordnas skjuts, och på Arlandastad-dagen så kan nog de flesta få plats i bil! Om fler föräldrar ska skjutsa så får ni gärna kontakta mig på telefon, (070-492 26 03). Har ni frågor så ring, smsa eller maila till [email protected].

Stinsen:
Sofia
Ellen
Angelica
Julia

Mörby centrum:
Louise
Therese
Matilda
Elvira

Upplands Väsby Centrum:
Linn
Malin
Felicia
Norea

Uppsala:
Josefine
Alexandra
Britta
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR är information om 9/5??

2009-04-29 @ 01:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0