Viktigt!!

Hej allihopa!
Hoppas allt är bra med er! =)

Tänkte bara påminna om att det börjar närma sig vårshow (17 maj)! Därför vill jag säga att det verkligen är superviktigt att komma på de gånger som är kvar! Jag själv har 2ggr kvar med varje grupp, och för att koreografierna ska sätta sig så MÅSTE alla komma på lektionerna! Detta gäller givetvis resten av lärarna också!

Sen så vill jag passa på att boka upp ALLA i Showgruppen& Basic fredag och lördag 7e & 8e maj. På fredagen från kl 14 och lördag hela dagen. Vi har fått ett uppdrag som inte direkt har med dans att göra, men det blir en bra slant som vi kan göra ngt kul för och kanske beställa nya hoodies! Jag berättar mer om detta på nästa lektion ni har med mig!

Mvh
Therese

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det skulle vara bra om vi kunde få en till lektion med Hanna om vi ska ha med de korografin på showen:)

2009-04-15 @ 20:19:56
Postat av: Felicia

2009-04-15 @ 20:47:33
Postat av: elvispen själv

ja, det håller jag med om att det behövs. vi har ju inte änns gjort klart hela koreografin. och hon sa att vi skulle få en till lektion med henne. :)

peace out!

2009-04-16 @ 20:08:28
Postat av: elvispen själv

ja, det håller jag med om att det behövs. vi har ju inte änns gjort klart hela koreografin. och hon sa att vi skulle få en till lektion med henne. :)

peace out!

2009-04-16 @ 20:08:44
Postat av: Therese

Vi praoar fredagen den 8 maj och min praotid är till halv fem. Sen ska jag och mamma gå på Svansjön på kvällens så jag kan tyvärr inte vara med den dan. (Men på lördagen kan jag.)

2009-04-17 @ 08:08:19
Postat av: Linn

Blä, jag praoar ju oxå då :( Men hanna sa väl bara att vi kanske skulle få en till lektion??

2009-04-18 @ 23:13:15
Postat av: elvispen själv

jag kan vara med den 8de!! :)

2009-04-21 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0