Motortown!

Hej tjejer!
Det verkar ha gått bra i helgen för er! Iallafall inga större problem ;)
Nu väntar en till helg med jobb!
Fredag kl 14.00-19.00; behöver ni intyg till skolan kontakta mig! Berätta även för mig om ni inte kan komma, eller komma senare osv. Det kan eventuellt bli aktuellt med centrum-byte för ett par grupper, men håll utkik på bloggen så ordnar det sig!
Sen så har vi lördag kl 10.00 och framåt. Ni får en exakt sluttid senare i veckan!

Behåll och var rädd om era jackor, dessa ska lämnas tillbaka!

Mvh/
Therese

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kan eventuellt på fredag, och på lördag kan jag beroende på när det slutar.

Ska jag åka till Uppsala på fredag elr?

2009-05-05 @ 17:53:45
Postat av: Felicia

Jag kan på lör men hur tar vi oss dit? Och på fre kommer jag lite senare. Jag skulle nog behöva veta rätt snart om jag ska ha centrum byte oxå...

2009-05-06 @ 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0